24 Temmuz 2011 Pazar

AĞZI DOLUYKEN KONUŞAMAYAN SANATSEVER ŞAHSİYET

Günler sonra nazlı yarime kavuşup da sevinçle boynuna atıldığımda, boğazındaki ısırığı gördüm. Hatun nasıl bi renk cümbüşü yaratmış anlatamam. Pembeden yeşile ve sonra oradan mora sıcak geçişler yapmış minik dil ve diş darbeleriyle. Hele o köpek dişlerinin yarattığı morluk, renk skalasında yeni bir yer edinmeye aday. Resim sanatında renk ve armoni kurallarını yeniden yorumlamaya açabilecek nitelikte, başarılı bir çalışma söz konusuydu, takdir ettim, tezahürat yaptım, alkışladım. haygıyloğ heğ…heğildim hönün… "saygıyla eğildim önünde." hAğzom hdoluykehn konuşamoyorumh, kusurumoh bokmayun. Doha fozla dötayh vörürdüm ama hşimdi bu pipiyi borusan sörgü solonuna yötüştürmem görek. Bu da benöm sonatum!

yayyayyeeekokocamboooyayyayyyeee