22 Mayıs 2012 Salı

kendime dothraki'yim ben doğuştan

Khal Drogo izliyip "yanacaksan böylesine yan kızım" demek kendi kendime, bir nevi mantradır. abi bildiğin taşşş. Kendisi tanrının bitirme tezi olup, feci rol kesen bir davut heykelidir. Efenim o beline kadar uzanan sekiz on boğumlu saçları, şimdiye kadar hiç yenilmediğinin işaretidir.

http://www.youtube.com/watch?v=0HqdSjdtPAQ

erkeğim benim. modern hayatı tamamen ardımda bırakıp, kabilene gelirim. biraz zorlarsam ben de ejderha doğurabilirim. valla. var içimde öyle bi potansiyel, hissediyorum. tek sıkıntı çiğ çiğ at kalbi yiyemeyebilirim. pişirsen de yemem ama yemiş kadar olurum khal. ben buğday başak taneleriyle idare ederim yani. doyarım onlarla. gözünün içine bakarak sevişirim. efendime söyleyim atarlıyım. senden başka kimseye eyvallahım olmaz. at kalbi yemek hariç, tam istediğin modelim.  düşünsene minik minik ejderhalarımız böyle, babası. Lannister'lerin etiyle beslerim ben onları. hiç acaba da demem, insan değil çünki onlar. yatacak yerleri yok... ayrıyeten khalım; güneşim ve yıldızlarım, canımmm ben de ingilizce bilmiyorum. ne çok ortak noktamız var, görüyo musun? vahşiyim ben de bebeğim, vandalım. al beni khaleesi'n yap. yemin ederim çok ilkelim yea.
Khal drogo'm; dünyanın üzerine oturan aygırım, sen bu teklifimi bi düşün derim. unutmadan orak çekiç balta filan en sevdiğim aksesuvarlardır. kendine çok iyi bakıyossuuun öpüyossuuun.
cu beybe!