8 Mayıs 2012 Salı

AMÜ EROTİZMİ / TERLİ ISLAK VE SOLUK SOLUĞA


Ömrümce duymak istediğimi duymak için senden …
Ağzına veresim geliyor bebeğim,
Ağzımdaki sözcükleri…

***

Nazlı yarim ben şimdi bir büyük kentte,
Bir küçük ofis koltuğunun tepesine tünemiş vaziyette
seni istemekteyim.
bir yangın ki sorma, kasıklarımda.

Hay Allah nerden düştün ki aklıma…
Dosyalar, telefonlar, evraklar
Terli sanki herşey, ıslak ve soluk soluğa…
Patron da işten kaytarıyorum diye pis pis bakıyor ha!

Bebeğim ben şimdi maaş bordrolarını düzenlerken
Bacak bacağa atmış bir vaziyette,
Kasıklarımı da nasıl sıktırmışım ama!
seni içimde hissetmekteyim.
Ahhhh…
Ahhhhssgari ücreti yanlış mı hesaplamışım dediniz?
Azami ücret diil miydi o?
Mihihi sevimlilik yapmaya çalışıyorum patron baba
Azami olan erkeğimdi, asgari olan ücretti diil mi ama
Bi yanlışlık oldu efenim, çok afedersin kusura bakma!

Eline verdim işçilerin, azami ölçüde maaşlarını
Yak bi cigara meleğim, bak nasıl da girdik sevaba.

Alo sevdiğim! İşsiz kaldım önemli değil.
Patron zarar tazminatı açacakmış bana
Şimdi öyle şeyler fısıldamak istiyorum ki kulağına
Terli, ıslak ve soluk soluğa…
Bi saniye bebeğim… Sen neredesin?
Sesin neden terli, ıslak ve soluk soluğa?
Laaaağğğn yoksa?

Ağzına veresim geliyor nazlı yarim,
ağzımdaki küfürleri
O yanındaki kaltağa fısılda bunları ama!