29 Mayıs 2012 Salı

dilli kaşarlı

beynimi sikiyim ben o kadar bok boğaz değilim, demek istiyorum. demek istiyorum ki ben bok boğaz değilim, beynimi sikiyim. beynimi sikiyim demek istiyorum. ben dil yemem lan!

sabah kalktım verdim siparişi. geldi. yerken dilli kaşarlı ya tostumuzun adı. içindekinin gerçekten dil olma ihtimali geldi aklıma. yok canım dedim. yine kendi kendimi tiksindiriyorum. bi ısırık daha aldım. bi fırt da portakal suyumdan. kurtlandım ama. du ben bunu bi gogıla sorayım dedim. sordum sarı çiçeğe... dil imiş o. midem ağzıma geldi. ne biliyim ben gerçekten dil koyulabiliceğini. tostun içinde dilin ne işi var laaaan. dil peyniri var mesela. o dilden yapılmıyor. normal sütten yapılıyor işte. bunun da öyle olabiliceğini düşünmüştüm. jambonumsu fümemsi bi et dilimidir sanıyodum tosta koyduklarını. kumru gerçek kumrudan mı yapılıyor mesela... Keza yengen?.. Hanım göbeği, vezir parmağı, dilber dudağı... sütlü nuriye? örnekleri çoğaltmak mümkün yani. neden bu dil olayını ciddiye alıyosunuz marmaris büfe ya? ironiden mecazdan hiç mi haberiniz yok sizin kuzum?

üstelik ben bunu son bir ayda keşfettim ve dört beş kere yemişimdir. bi de mal mal, afiyetle yedim lan... ögh!

geviş getiren bi inek suratı geliyor gözümün önüne ha bire. şimdilik möölemiyor. hay beynimi sikiyim ya. bayılazaaaaaaaaammm...