13 Temmuz 2012 Cuma

bu aşk burada biter ve ben çekip giderim. yüreğimde bir çocuk, cebimde bir revolver. iyi günler sevgilim


Sadece onu özlemiyorum Abidin. Onunla ilgili her şeyi özlüyorum. Gözünün değdiği yeri, içtiği sigarayı, efkar sebebini kahkaha sebebini… sevdiği şarkıları filmleri… kızdığı adamları hatta… yüzünü… gözlerini… gözlerindeki ışığı… kirpiklerini… dalağını böbreğini götünü başını… bi Dakka lan. Göt mü dedim ben. Omg Abidin eğer onun bi götü varsa bırt yapıyordur. Kaka yapıyordur. Üff iğrenç. Tanrısal bi hadiseydi benim için o. Aşk hakikaten de insanın gözünü kör ediyomuş. Nası fark edemedim. Büyük hayal kırıklığı yaşıyorum şu an. Benim sevdiğim adamın götü olacak öyle mi?.. Normal mi? Ne’si normal Abidin. Kabul etmiyorum. Olmaz diyorum. O-la-maz. O’kaaa! aşk ve göt aynı cümle içinde bile kullanılamaz. Aç sor tdk’ye. Yazım hatası olur, anlam hatası olur, oluroğlu olur. Neyse. Vazgeçcez. Zararın neresinden dönersek elmadır. Sen armut diye mi biliyodun? Sor bakali gogıla. Karmış. Zararın neresinden dönersek kardır. A’nın üzerinde inceltme mi var? Oha Abidin. Tdk tiner mi kullanıyo. Skandal!

http://www.youtube.com/watch?v=Ahh1rP0qL-s