19 Haziran 2012 Salı

orospu çocuğu yavşak sikiklerin evrensel tarihi

hayatınızda bu tiplerden en az bir tane varsa, türlü oyun, ikiyüzlülük ve yalanlarını anlayabilicek kadar da uzun bir zaman geçirmişseniz onlarla; topluma, sizden sonraki nesillere karşı sorumluluğunuzdur "orospu çocuğu yavşak sikiklerin evrensel tarihi" adında bir kitap yazmak, belgesel çekmek. benim şaşkınlık ve öfkeden beynim kulaklarımdan aktığından yazamıyorum. hala idrak edemiyorum onları. bu konuda yeter tecrübeye sahip olduğumu sansam da, o bilgiye vakıf diilim. öyle ya, raconu, kuralına göre oynamayı daha doğrusu böyle boklar gibi olmanın ne demek olduğunu bilmek gerekir. ben bilmiyorum ama size bu amcık beyinliler hakkında yapacağınız çalışmalar için isim/başlık önerebilirim.
şöyle mesela;

asla güvenilmemesi gereken bir amınoğlunun psikolojisi
kalbini beynini siktiğimin götü/nereden türedi bunlar, nasıl böyle oldular, nasıl yaşarlar
şerefsizler hakkında kısa bir film
bir bokunbokunu nasıl tanırsınız?
yalancı, yavşak, ikiyüzlü, politik, çıkarcı bir sikikle baş etme yolları
bu orrrrrrrrrospu çocuğunu intihara teşvik etmek caiz midir hocam?
Görüldüğü yerde Allah'a havale edilmesi gerekenler
Fotoğraflarını her yere asıp deşifre edilmesi gereken insanımcık modelleri
bi ölün lan siz

biliyosanız bize bu tipleri anlatın, sakınalım kendimizi. ama bunu yapın, rica ederim yapın. yapmazsanız vebalim boynunuza atkı olsun...

edit: çok canım yandı, küfürle ifade edebiliyorum kendimi. yemin ederim kelimeler kifayetsiz...