26 Haziran 2012 Salı

fakyea yazar olucam, sarışın olucam, uyumlu olucam ben

Dün gece uyumadım, abidin. Uyuyamadım doğru dürüst. Imığa koyim neymiş yazar olucakmışım. Hahhayt! Sartre mikteşem kitaplar yazmış. Şahsi peygamberlerimden biri üstelik. Ne geliyo aklına “sağtıı” diyince. Bakire kızları becermekten hoşlanan bi sapık.  Strindberg? anneciğiyle ilgili değişik fantezileri var zannımca... Genet? Hırsız! Marks diyince? Çok zengin bi ailenin bira göbekli çocuğu… Dostoyevski? Kumarbaz evet. Anarşizmin babalarından Kropotkin? Ekmeğin Fethi hani... Prensmiş lan adam. Yuh… Shakespeare’in de ibne olduğuna dair söylentiler bi bitmedi… örnekleri sıralasam burdan köye yol olur. bu adamların yazdıkları pek az kişinin skinde!

günün birinde yazar olursam ezkaza, beni ne diye anıcaklar acaba? domuzun tekiymiş lan? pipisiz karı?.. patavatsız amcık?.. otçul kaltak?.. anarşik maymun?.. ne yazdığım kimsenin umrunda diil, olmuycak... herkes meşrebi kadar anlıycak beni. ve ben anlattıklarımdan diil, onların anladığından sorumlu tutulucam üstelik. ne saçmaymışsınız lan!

ayrıca bu nescafe ıce ziyadesiyle bok bi içecekmiş. bok dedim de saçımdaki lacivertler de bok rengine döndü. açım ama canım bişiy istemiyor, karpuz çiş getirici bi yiyecektir. hayır sıcaklardan bahsedip de hiç ona anlam yüklemiycem, klimaymış fanmış burnumu tıkıyor, alerjimi azdırıyor. gerizekalı kumrulara da küstüm. ha, senin haberin yok abidin. camın önüne iki kumru yuva yapmıştı. ferhat ile şirin koymuştum isimlerini. yumurtanın adı da merhamet'ti. geçen sabah ferhat, yumurtayı gagalayıp kırmış. konuşmuyorum artık onlarla. zaten konuşamıyodum, kumruca bilmiyorum ben ama şimdi hiç yüz vermiyorum. geliyolar, konuyolar bakıyolar filan. cık. büyük küstüm kumrulara... basıp gitsem diyorum her akşam, hava serinlediğinde. ertesi gün vazgeçiyorum. saplandım sanki bu şehre. çok üşeniyorum gitmelere... ay sonunda implant takılcak dişime. yine genel anestezi amına goyim. akşam kirpiyle rakı içcez, nasıl gözümde büyüyor duş al, giyin çık... revizyon var, yapmıcam yeniden yazıcam. senaryo sikmek diyorum ben buna, pek tahrik edici geliyo bana...

öyle işte. bu aralar çok zorum ben kendime, abidin.

http://www.youtube.com/watch?v=jySfU10IQu4