18 Haziran 2012 Pazartesi

ofsayt düdüğü sendin aşkım

bana bunlarla gelirsen, sana bunlarla gelirim vol1;

neemiş neemiş?.. "sevdim mi delikanlıca severim"miş.
-sevmediğin zamanlarda ibne takılıyon zağar:/

neemiş neemiş?.. "ofsaytı bilen kız buluyum, anında nikahı basıcam"mış...
-futbolu, sudokuyla karıştırıyon, hay allah:/

neemiş neemiş?.. "menemene ekmeğini banan kız evlenilecek kızdır, candır"mış...
-inan çok rahatladım. bacağını sokan da diyebilirdin:/

neemiş neemiş?.. "fifa oynayan kız, alıp evde beslemeliktir"miş...
-aFİFA jale ölmedi miydi:/

neemiş neemiş?.. "rakı içen kadını buldun mu bırakmayacaksın argadaş"mış...
-rakı içmesi, koala seviyo anlamına gelmez ama:/

neemiş neemiş?.. "kelle paça içen kız, gelinim olasıcadır"mış...
-hallahım?.. boşları alabilir miyiz lütfen, masa bi tenhalasın. bilhassa şu boş kulunu...

neemiş neemiş?.. "sar, hoş et beni"miş...
-senin adın mustafa. benim adım mustafa. bundan böyle senin adın kadrolu beklenti mustafa olsun:/

neemiş neemiş?.. "sert kadınları severim"miş...
-uçan tekme yedikten sonra, beyninde hasar olduysa demek ki...

tam senlik birini buldum darling. bizim eski maallede bi Osman abi var, saydığın kriterlerin hepsi onda mevcut, fazlası var hatta. diyorum ki seni onunla yapalım. pek yakışırsınız birbirinize. kaaveye filan gider, okeye dönersiniz birlikte. sarar bi hoş eder seni. yeah beybea

madafakaaaaaaaaaaa

http://www.youtube.com/watch?v=MEogSTKCgBE