27 Aralık 2011 Salı

"bayrağı bayrak yapan bayrak imalatçılarıdır. toprak, eğer uğrunda ölen varsa utanmalıdır"*

kardeşim asker oldu benim... raprap vatan millet sakarya...

valla ne komünizm, ne anti militarizm işler bana bu saatten sonra.
devrimci kardeşlerim rica etsem mücadeleye ara verebilir misiniz?
kardeşim asker oldu benim... vatan millet olur ya...

sayın dış mihraklar, abede ve işbirlikçileri beyler merhaba, ooo ülkemizin stratejik konumuna bayılanlar da gelmiş, aman aman kimleri görüyorum yeraltı kaynaklarımıza göz dikenler hanım özlettiniz kendinizi, ortadoğuya ve dolayısıyla petrole hakim olmak için üzerimizde türlü oyunlar oynayanlar bey sizde mi buradaydınız? afiyettesiniz işallah, ayy ayy moskof domuzu eşiniz hanımefendi nasıllar, gavur tohumu hoşgeldin, amarigan ajanları yine çok şıksınız ve dünyayı yöneten skimsonik tarikatı özel bi isteğiniz var mı efenim?.. Hepinize hoşgeldiniz diyor ve programıma başlıyorum; Türkiye'yi kim anlatmışsa size yanlış anlatmış. valla bizde bi numara yok. yok iki tane mühim boğazı varmış da, yok bilmem ne. boğaz dediğin ne ki? bizde asgari ücretle çalışan nice ahmet amcalar, mehmet dayılar evlerinde sekiz on tane boğaza bakıyorlar. hiç de benim coğrafi konumum pek afili diyen bi ahmet amcaya mehmet dayıya rastlamadım ben. bunlar reklam kokan hareketler, kanmayın! stratejik konum dediğiniz gelip geçici, mühim olan iç güzellik... ama yok ısrarcıysanız meridyenleri birbirine düşürüp aralarını açtın mı, enlemden kesip boylama ekledin mi al sana mis gibi stratejik! zor diil yani... yeraltı kaynakları deseniz, bastığımız toprağın altında faili malumlardan başka bişiy yok. her gün toplu mezarlar çıkıyor. toprak kusuyor artık devleti inkar için, toprak kusuyor artık devleti ispat için... velhasıl bizim yeraltımızda, acı ve öfkeden başka kaynak yok... bi ortadoğu ortadoğu tutturmuş gidiyorsunuz kuzum. kum, toz, is, pas, cehennem gibi güneş... hiç yakıştıramadım bunu size. yani kapasiteniz bu kadar mı? yazık, çok yazık... oysa siz çok daha iyilerini hak ediyorsunuz benim gözümde. mars için şahane şeyler duydum mesela. çıtanızı yüksek tutmalı, aya hatta güneşe demokrasi götürmelisiniz bence. ortadoğu küçük hesap, size layık değil... rica etsem bu saydıklarımı sakin kafayla bi düşünür müsünüz?.. raprap sınırötesi ne gerek ya!

en küçük asker bizim asker! kardeşim çocuk benim. sakalı bıyığı seyrek henüz, arabalara ve kızlara zaafı var. tıpkı o arkasından yürüyecek yirmi kişi gibi... tıpkı arkasından gelicek ya da karşısına çıkacak binlercesi gibi... ana kuzusu... rütbeliler, yüzbinbaşıorkorgeneraller onlar ana kuzusu kapsamının elbette dışında! mehmetcik sen "hep" yaşa! sayın genelkurmaLım afedersiniz ama... nasil derlergh. siz çokh maşa!

kardeşimi "mayın operatörü" yapmışlar benim... bi vakit ca'anımız devletimiz bunun için israilden eşek almıştı ya... eşeği bitmiş şanlı ordumuzun zannımca... eşek niyetine sürecekler kardeşimi tarlaya. arkasında yirmi kişilik bir grupla...

ben kardeşime ne zaman eşşoğlu desem annem kızardı bana... şimdi gidip biber sürecek ordunun ağzına!..


*yine bloğu silmeden önceki yazılardan. takipçilerden biri  yollamış...
aslında "beton millet sakarya" bu yazı için daha uygun ama ben bunu daha çok seviyom;
http://www.youtube.com/watch?v=8yZFLoD2mys