12 Ekim 2012 Cuma

h'allahım sen süpersin, biz uyuz...

yeni la havle'm. çok eğleniyorum. valla küfürden sakındırıyo beni abidin. sen de dene. halime bak dertli çal, kemancı başımın tacı.

bugün, gelen bi iş teklifinde şahane bi şımarıklık yaptım. çok şükür h'allahım. bi kitap var. iki sayfa daha ekleseymiş yazar, ikiz kulelerle yarışacakmış. neyse bu kitabın bendeki çevirisinden hoşlanmıyordum. başka bi çevirisi var. gözüm o çeviride ama almak istemiyodum. zira anasının amı kadar fiyatı var kitabın. böyle salak gibi hissedeceğim bi durum. vefekat şeytan feci de dürtüyo. neyse ben bana daha önce de gelen bu işi geri çevirmiştim. bunlar boşa çıktığımı öğrenince yine geldiler. "hemen kestirip atma en azından bi düşün" dediler. baktım. elemanın kütüphanesinde malum kitabın istediğim çevirisi var. "bu kitabın ben de bilmem kim çevirisi var. eğer onunla sendeki çeviriyi değiştirirsek teklifinizi sadece düşünebilirim" dedim. ehue. pek alışık olmadıkları bi cevap olsa gerek. bokunu avuçlayan deliye bakar gibi baktılar. şaka yaptığımı sandılar. gayet de ciddi olduğumu anlayınca kabul ettiler.

kıssadan hisse, şişeden kapak, mevzunun yanisi abidinim;  iş de hayat da bu kadar sade benim için. anlaşılmadım kimilerince... dert değil ama artık...

not: kitabın ismini özellikle vermiyorum. bilgiyi saklamak evet aşağılık bi davranış ama inanın kıskanıyorum çok fena. her satırını, her sayfasını... onu da bilmeyiverin, okumayıverin amına goyyim...

http://www.youtube.com/watch?v=LIU45-uC-UU