7 Ekim 2012 Pazar

"abdestsiz dolaşma, saturn seni sikecek" bi dost

malumunuz yaşadığım günleri açıklamaya çalışırken kendime, astrolojiye de merak sardım. merak sardım derken sadece okudum. okudum derken, kavramadım öyle takıldım. takıldım derken vakit geçirmece babında. vakit geçirmece derken işsiz kalan çavuşlar gibi işte.  işsiz kalan çavuşlar derken döner götünü avuçlar misali. götüm demişken... bu soruyu geçelim reca ederim.  neyse efenim kimsenin suçu yokmuş, olay tamamen saturn yüzündenmiş şeklinde takılıyordum ki saturn burcumdan çıkmış, akrep'e girmiş. akrep burcu bi arkadaşım var. iki gündür ona düzenli olarak mesajlar atıyorum, arıyorum. "abdestsiz dolaşma! saturn seni sikeceeek. bi dost" diyip kapatıyorum. yahut "saturnün sana girmesiyle, saturn pluton karşılıklı ağırlamadaymış. bu, alanında çok iyi iki seri katilin ortak iş yapması gibi bişiymiş. bir nevi kusursuz cinayet... senin üzerine ebeni, ebenin üzerine yedi sülaleni, yedi sülalenin üzerine şirinleri de ekleyip öyle sikecekler yeani. abooovv bi dost" yazıyorum. arkadaş çıldırışlarda bittabi. ensesine soğuk nefesimi üfleyerek "kış kapıda kış kapıda" diye diye geziyorum. delirdiğimi düşünüyor. hayır, uyarmalıyım oni. o benim dostum. halimi şöyle tasvir edeyim; dönem filmlerinden aşina olduğunuz, şu çuvaldan bozma, açık kahverengi, kapşonlu bi giysim var. yalın ayak dolaşıyorum. tipik ortaçağ homeless'ıyım. duvarın öbür tarafında akgezenleri görmüşüm ve koşarak köye inmişim. "geliyorlar... akgezenler... geliyorlaaar" kimse bana inanmıyor. akgezenleri bin yıl önce büyük bi şovalye haklamış. artık akgezenler diye bişiy yok. ben ısrarla "geliyolar. sikecekler. kış kapıda kış kapıda" diye sayıklıyorum. akrep burcu arkadaşım o yıllarda kilisenin rahibi. bi tek onun aklı karşıyor. "ne diyon çiçaaam? la olabilir mi valla mı diyon ortaaam" diyor. Yess bildiniz. o da angaralı. yavaştan bi yusuf yusufluyor. sonra da diyor ki "hadi buluşak da cigara sarak"

kıssadan hisse "tinerci mi olsunlar" diyen başpiskopos bilsin, görsün, duysun ki bu köydeki kutsal kilisenin baş rahibi, saturnden korunmak için kendini uyuşturmaya karar verdi. neymiş mühim olan imam hatip okumak değilmiş, 4 artı 4 artı 4ü kim siker müdür imiş... bu da sana kapak imiş... zaten mevzu paralı eğitim parasız eğitim dört dön de götünü ört artı üç bejden ziyade "eğitime hayır" olmalı. vefekat bu başka bi tezin mevzusu. ondan ötürü ondan sebep noktalıyorum. tıp! haaa buradan "din afyondur" sözüne bağlayıp leninciğime de selam çakabilirdim ama başpiskoposla leninciğimi aynı cümle içinde kullanmak istemiyorum. kullanmak istemiyorum derken bile kullanmış sayılmam da hayatın gri tonuna örnek kabul edile. bence tezkere saturn'e çıkartılsın. ekmek bulamayan tai-yeap pastalara gelsin. hatta o kapalı oturumda "evet"lerini göremediğimiz benimvekilimdeğilgiller'in götlerinden girip, ağızlarından çıksın o tai-yeapli pasta. uuuv beybe bak bu iğrenç oldu. üç kung-fu bi evham. amen!

http://www.youtube.com/watch?v=Yql9I2zARd4

bu aralar pes atan kardeşimin karşısına çıkıp bob marley'le götümü başımı sallamak suretiyle sinir etmek, rahip arkşimi taciz etmek, güzel olduğunu iddia eden arkadaşımı ısrarla güzel olmadığına ikna etmek, bunun için saatlerce nutuk atmak, aşık olan bir başka arkadaşıma platonik takıldığını söylemek, başka bi arkadaşıma gizli eşcinsel olduğunu kabul ettirmek ve ona hetero olan eski sevgilimi ayarlamaya çalışmak, rejime giren arkadaşıma whopper menü ısmarlamak,  çaki gibi dolaşmak  fevkaladenin fevkinde keyif veriyor bana. dinden imandan çıkardınız lan beni hipneler! çıkıyorum ve  bir de olaya tyler durden süsü veriyorum. ve buna saygı duyuyorsunuz, inanamıyorum. ondan sonra vay efenim bu kız niye böyle oldu? siz sokuyonuz tribe...

aha! geliyolar yine. yavaş yavaş, sessiz ve diplerden. sizin bağırmadıklarınızı bağırmaya, kusmadıklarınızı kusmaya, ağlamadıklarınızı ağlamaya geldim; wuhuuu kafayı yiyen kim idi? -benidim. mucuxyusss

http://www.youtube.com/watch?v=5m2oYL4lLCI&feature=endscreen&NR=1