3 Haziran 2011 Cuma

ahahahaha

milleeeet blogumu geri alabildim. keşke bazı yazılarıma ulaşabilseydim diye hazreti gugıldan bıçakizikırmızı deyu taradım, işte gmailim açıktı zaten. açıkmış yani, sonradan nasıl olduğunu anlamaya çalışırken fark eyledim...  ve sonra sildiğin blogu geri al gibi, tanı gibi bi seçenek çıktı. olum. tıkladım ben onu. bildiğin pıt diye tıkladım. gözümü kırpmadım vallahi de en ufak bi tereddütüm olmadı ve blogumu geri aldım. uff çok kolaymış bea ve sonra foto bile değiştirdim, hakkımda kısmını bile güncelledim. blogumu geri aldııım. blogumu geri aldııım. blogumu  geri aldııım... bi daha onu bırakmıycam. ahahahahaha mutluluk kahkahası bunlar...

tamam net versin de böyle şeylere izin. hayat izin vermesin ama, valla. yani sildiğin insanlara bi şans tanı gibi bi seçenek olmasın mesela... olum ben define bulmuş gibiyim laan. skiyim sildiğim insanları... burası benim çöplüğüm. evet evvveeeet. ağzım kulaklarımda ve on parmak yazabilmekte diil marifet. şahadeeet. iManın ulan bana. tecrübeyle sabit! ne varsa şahadet parmağında var... başka bi ifadeyle işaret parmaklarınızda var. iManın. valla.  

tumblri skiyim, bloggerıma bişiy olmasın.  bombaleeeyyyyoooooo aha aha aha bombaleyyyoooo

bu arada seçimden sonra nasılsa katletcekler hepimizi. iş bu sebeple... bodoslamaaaaaa... hiç diilse içimizde kalmasın diil mi nebahat abla? lambaadaaaaa

ehuee. mutlu oldum ki ben.
ciiiuuuuuuu