7 Ocak 2012 Cumartesi

gözü senin gözüne değmiş olanla değmemiş olan bir olur mu hiç?

Seni bir kere gören, gözlerinde bir yara taşır. Dudaklarının kıvrımında bin yıllık yalnızlık... yüzünde yarım kalmış mut-luluk...  Öyle özledim ki, sana dairlerini topluyorum kıyısından geçme ihtimalinin olduğu hayatların.  Motosikletli kuryeler, pizzacılar, halk otobüsleri, çöpçüler ve sokak köpekleri bu yüzden ilgilendiriyor beni...

Tünele bu gece uğramış olmalısın. yağmurun yağışından belli. Belli rüzgarda amaçsızca savrulup duran şu beyaz poşetten. bir o yana... bir bu yana-yım... kaldırım taşlarına  bu yüzden boş değilim!

Bu masada oturmasan da, bu meyhaneden geçtin muhakkak. Zeki Müren'in söyleyişinden belli. Aynı kadehten içmiş olmalıyız rakıyı. ellerimin bardağı tutuşundan, dudaklarımdaki yangından belli... eşyanın diline aşinalığım, senden sebep!

Belki gittin bu şehirden, az önce. Ben bu satırları yazarken hatta. Gitmiş olmalısın. Tabi canım. Yoksa niye soğusun havalar... Meteorolojiye meylim, hasretten mütevellit!

Ya da evindesindir... Belki arkadaşlarınla... Belki sinemada... Belki bir sevgilin var... Bak bu son dediğim kesin olabilir. tevekkeli, saatim bozuldu... dünya durdu...

sareri hovin mernem /dağların rüzgarına öleyim -kurban olayım

im yari boyin mernem /yarimin boyuna öleyim-kurban olayım
mi dari e yar çem desel /bir sene var, yarimi görmedim.
desnoği çuğd açkin mernem /görenin gözüne öleyim - kurban olayım
gaynel em, kal çem garoğ /durmuşum, gelmeye takadim yok
letzvel em, lal çem garoğ /dolmuşum, ağlamaya takadim yok
mi dari e yar çem desel /bir sene var, yarimi görmedim
desnoği çuğd açkin mernem /görenin gözüne kurban olayım