25 Ekim 2011 Salı

güzel günler göreceğiz çocuklar

Van’a gönderilen yardım kolilerinden taş, tahta ve çakıl taşı çıkmış. Ptt kargo aracılığıyla gönderilen 26 koliden de türk bayrağı…

Facebook’tan twitter’dan da bir durum güncellemesi “arkadaşlar lütfen van’da polisin acil biber gazına ihtiyacı varmış. Bulunduğunuz illerin emniyet müdürlüğüne yardımlarınızı bırakın”

Şaka diil, gerçek bunlar. Kaldı ki şakası bile kötü. Ama ben şahsen çok güldüm. Kahkaha attım, sandalyeden düşüyordum hatta. bu ırkçı boklar biraz çabayla sirkte filan çalışabilirler hani. fıstık filan atarız izlerken.

Çöpten kağıt atığı, karton filan toplayan çocuklar da bugün Kadıköy belediyesine topladıkları kolileri bağışladılar. Tek sermayelerini… Sizin o çocuklar kadar bile yüreğiniz yok.

Yunus öldü lan. Napıyosunuz siz? Yunus babasının sekizinci çocuğu. Depreme internet kafede yakalandı. Biz onu koca kara gözlerini açmış, enkaz altından çıkarılırken tanıdık. Çıkar çıkmaz sorduğu ilk soru saatin kaç olduğuydu. “akşam on” dediklerinde “eyvah çok geç olmuş. Babama söylemeyin” demişti. Yunus öldü. Mucize yarım kaldı manşetini attı gazeteler. Yunus koca kara gözlerini dikmiş bize bakıyordu, enkaz altında başka bir cesedin eli Yunus’un omzundaydı fotoğrafta. Kapandı onun kara kocaman gözleri…

başka Yunus'lara sözümüz olsun;