24 Mart 2015 Salı

tümevarımlarım şahane tümdengelimlerim fantastik

coşkun seller gibiyim hayatımı siker atarım.
bana bu pire için yorgan yakma gerizekalılığını verdiğin için teşekkürler tanrım!
zannımca ben kulunu depresyondayken yarattın?
işe girişmeden önce keşke bi prozac alsaydın...

ne yaptığımı biliyorum, zararlı çıkanın ben olacağımı da... lakin başka türlü davranmak gelmiyor içimden. pişman olmayacağım, eminim. yıkıcam dökücem ama pişman olmuycam. hayır. ama niye bunun gerçekten salakça olduğunu biliyorum, niye bodoslama gidiyorum, gitmek istiyorum? bana bu yıkışkan biscolata güdüsünü verdiysen rabbim, niye bu farkındalığı da verdin? hani büyüdüydüm yahu? artık daha uyumlu, daha politik bi kaltak olma yolunda evrildiydim? döndük mü gene maymunlar cehennemine...

ben yıkmak istiyorum. sadece yıkmak! ağzım burnum kırılmış umurumda değil, kökü bende nasılsa...