20 Nisan 2012 Cuma

yani öyle masaya vurduğun telefonun diil, kalbim idi...

sanki ben böyle bulutlara filan bakıyormuşum da, gökyüzüne dalmışım  ne güzel. aa bak uçak geçti çocukluğunda gözlerim... işte o arada. beklenmedik bir şekilde... birdenbire oldu herşey. bodoslama. duvara çarpmak gibi... tırın altında kalmak gibi... öyle hissediyorum... plakasını aldım ama. acımadııı kiiii...

yok yok zaten ben aslında öyle pek sevmiyodum ki seni. hayat kısa yani. alternatifler sonsuz. öyle çok bi aşık diildim yani. geçti de hem. duvara tosladım ya, dün gece.  geçti... azcık kanadı. geçti. hem valla acımadı ki. geçti... sinek ısırığı gibi... yaa ben zaten, gerçekten öyle çok aşık olmadıydım sana. şaka yapıyodum, takılıyodum ben öyle.  geçti... büyük bi duygularım filan  yoktu yani.  geçti.  deney yaptımdı ben. kütle çarpı hız eşittir bizimkız deneyi. acı ve ağrı eşiğimi yukarı çekmek, motivasyonumu artırmak için-mişidim... ondan ötürü aşık olmuşmuş idim ben sana. geçti. ingilterenin köylük yerinden bi arkadaşım, benim bu deney için "pizum purda ona onsra diyollaağ" dedi. evet ben de sıkıntılı buldum aksanını şivesini. ama valla geçti. sen aşkımı şahsi alma yani. ve şahsımı aşıki...

tırın farlarını, gözlerin sanmayaydım iy'di. jiletle kazınsam da, kar etmez gayrı...
http://www.youtube.com/watch?v=Onts16FMbhg

"dest busi arzusiyle ger ölsem dostlar
kûzi eylen toprağım sunun, anınla yare su"