11 Nisan 2012 Çarşamba

acilen satılık

Sartre, Proust ve Edip Cansever okurlarına... Jefferson Airplane'i bilip dinleyenlere... Dream Theatre hayranlarına... ama alakasız bi şekilde hacel obası'nı dinleyip ağlayanlara... Ada'da üç beş dönüm toprak alıp çiftçilik yapmak isteyenlere... hep gitmek isteyip de bir türlü gidemeyenlere... kaybolmak isteyenlere... şövalyelere...  the fall, big fish ve the fountain'i arka arkaya izlemeyi gelenek haline getirmişlere... lars von trier ne çekerse izlerim diyenlere... melankoliklere... pire için yorgan yakanlara... denizi sevenlere ama yüzme bilmeyenlere... masallara inananlara... gece uyumayanlara... şüphecilere... çoğunlukla huzursuzlara... bizzat eşyalaştırıp, harabeye çevirdiğim kalbim satılıktır.

ben yerine patates koymaya karar verdim, o yüzden elden çıkarıyorum. yoksa kalbimi seviyor, becelle koruyordum. ben son zamanlarda kum torbası olarak kullanmayı tercih ettim ama satın almak isteyen arkadaşlar biraz zaman ve emek harcayarak şair yahut seri katile de dönüştürebilir. üstelik çok az masrafla!  şair olmak için aşk, seri katil olmak içinse gazeteler yeterli. anlaşıldığı üzre yedek parça ve servis sıkıntısı yoktur.

lütfen yalnızca yukarıda saydığım özelliklerden en az bir tanesine sahip olanlar arasın. Bedeli, samimiyetine inandıklarıma bizzat tarafımdan söylenecektir.