11 Şubat 2012 Cumartesi

bi filmde görmüştüm, sen beni çok güzel seviyodun / saçma bile olamayacak yazımsılar

Sevgilim ben şimdi sana kuş besteliyorum,
elektrik tellerinde serçelerlen...
Sen bu satırları okurken ve hatta
Handel kırlangıç vuruyor plakta
Lascia ch'io pianga

Cehennemde ateş yokmuş sevgilim.
Herkes yangınını bu dünyadan götürürmüş.
Seni seçtim pikaçu!

Beni sevince çok güzel oluyorsun bebeğim,
Tamam tamam kızma hemen, sigaram bitsin
de daha Tarantulaya bileklerimi keseceğim.

Gömesim var sana, bebeğim.
Kendimi, kendime öldürtüp...
Lars Von Trier’e sıkacağım,
evet arada bunu da yapacağım!
oynaşmayın küllerimle
Ben slowmotion müslümanım.
Sense, en dibine gömülmek istediğim vatanım!
Üstteki satır biraz sola çekiyor farkındayım ve arabesk...

Ama izin verirse sayın recisör
ezberlediğim kelimelerle seni yeniden etkileyebilirim;
İmgelem, iletişsel, sürrealistik cimnastik ve grotesk...
soyut koşulların somun ekmeği ve son tahvilde çek senet.
Ama sen bana böyle gülünce bebeğim
Su duruyor, orman duruyor, dünya duruyor...
Tarkovsky ense kökümden tutup beni
Göğe fırlatmaya çalışıyor...
İsa’yı göğe mühürlediler bebeğim, çarmıh tek kişilik
Aa görüyor musun, bak bak çarMIHın içinden nasıl da MIH geçiyor!
Evet kadere inanırım, ama Freud’a asla mistığh Lynch!

Küsüp gitti ve anasının amına döndü piç.
Film yarım kaldı bebeğim, daha yıldızların altında sevişecektik.
Kaldık mı Lycosidae familyasından bir örümcek türüyle başbaşa.
Evet tarantulayla karıştırıyorum hep, eklem yerlerime önyargım var
Bunun için özür dilemeli miyim? 

Ama bu Tarantino hakkaten pis adam, içki bulamayınca ispirto içer
Koko yoksa tiner, tiner yoksa bileklerimden kan çeker.

Başım dönüyor bebeğim. Bacaklarını aç.
Şimdi sana rahatlıkla gömülebilirim.
Ölüyorum evet ama sakın korkma!..
Kadere inanmalısın, fekat Freud’a asla!
Tanrı birinci perdede gösterdiği tüfeği,
üçüncü perdede patlatır, bunu unutma!
Ve tüm bu sefaletin, ölemeyişimizle alakalı olduğunu!
Varsın hayat desinler sen boşver
Başlayan herşey, bir gün biter, kapılma! 
Bazan zekandan endişe ediyorum bebeğim.
nasıl göremezsin, mezarım olacağını.
En üzgün menekşelerin gözlerinden fışkırması boşuna değildi mesela,
-ama gözlerin senin... uh great song bebeğim.
Boşuna değildi beni sana, seni bana getiren İstanbul’un fethi.
Gemileri karadan yürütmüşler diyorum, hala anlamıyorsun seni nasıl sevdiğimi...

Bi filmde görmüştüm bebeğim, sen tam beni sevecektin
Ki en heyecanlı yerinde bitti film.
Ben de gittim, tarantulaya koko yerine bileklerimi uzattım.
Şimdi ölüm speedy gonzales!
Yokluğum varlığına armağan olsun bebeğim.
Artık bu bilgiyle ne yana dönsen sen, kemik gibi batacağım!
Rica etsem mermer başını, az daha kıbleye çevirir misin?


http://www.youtube.com/watch?v=aVlyzznCxkQ&feature=share