27 Nisan 2016 Çarşamba

imkanı olan delirsin


- "bir menekşe kokusunda seni aramak var ya" diyo ya şarkıda. yeni öğrendim. menekşelerin kokusu olmazmış. kahrımdan ciğerim soldu lan. 

- pfgfhgff hala mı o herif sevgişim?

- zoruna mı gitti yorrooom

ondan sonra ben kötü oldum. biliyorum abi, ben de farkındayım. öpemedikten sonra dirseğimden ne farkı var ki bu herifin? dirseğini öpebilir misin? dene bak. na öpersin!.. ben... senelerdir farkındayım da durumun absürtlüğünün ama işte ne bileyim geçmiyo... hayatta kapatıp açılınca düzelmeyen bir bazı şeyler var. kalbim mesela. nerden baksan ofsayt. ayrıca ofsaytta anlaşılmıycak ne var, çarpım tablosundan bile daha kolay. "seni bi kere öpsem ikinin hatrı kalır" diyordu  hani şair. bak mevzu yine dönüyo dolaşıyo dirseğime geliyo. olm çok seviyorum seni ama benim bu dirseğim sana girsin! 

amaan skerler. alıştım ben bu duyguyla yaşamaya. o diil de kevin moore gitmeyeydi i'ydi. 


https://www.youtube.com/watch?v=qHz-JqYRSu8