10 Şubat 2013 Pazar

como estas esteban

büyük bestecilerin resim yahut fotoğraflarına bakıyorum da abidin, tövbe estağfurullah ayıp olacak lakin her birinin gözbebeği eşek kadar. romantik dönem, geç romantik, barok... hiç fark etmiyor. tek ortak özellikleri gözbebekleri. hay allah yau. afyondan morfinden zahir...

evgeny eşşoğlusunun da öyle. hayır benim müziğe kapılmam yahut kapılmamam gerekirken niçin gözlerini düşünüyorum bu ulu zatı muhteremlerin, bilmiyorum. ama tahmin ediyorum. afili bilinçaltım buyuruyor ki müziğin kesinlikle gözlerle doğrudan bir ilişkisi var. hayır kulaklarla diil. gözlerle. işte niçin böyle düşündüğümü bilmiyorum. ama ben bundan eminim.

resmin de dokunmakla ilişkisi olduğunu düşünüyorum mesela. yazının?..

ben yazının, bunu da neden bilmiyorum... hemingway'in tüfeğinden çıkan kurşunla çok pis bir bağlantısı olduğunu düşünüyorum. iz üstündeyim.